Wednesday, August 17, 2011

Poem #535

I thought I'd try something new so I wrote today's poem in Spanish :D There is an English translation beneath it!

Beso de Amor

El beso de amor, el momento más hermoso,
Cuando la tierra se detiene, se detiene en sus brazos,
Y te acaricia con la magia de licitación de sentimiento,
Lo que hace que tu corazón se elevan hasta las nubes suaves.

Los labios de bloqueo en un cálido abrazo, el ala de la emoción.
Mantenga cerca de mí, así que no puedo dejar este sueño.
Que se fusiona, dos personas se convierten en uno,
Y el mundo se convierte en una extensión de lienzo en blanco.

El beso de amor, me mantiene atrapado en una fantasía,
Y es que le pido a quedarse para siempre.
Nunca suelte mi mano, me dejó la vuelta y alejarse,
Deje esta detrás de todo, olvidar un solo instante.

Este beso se muestra la verdad, los sentimientos, sin definición.
Que residen en mi mente, la escena se repite indefinidamente.
El momento en que nuestros labios se encontraron, sentí el calor de tu tacto,
Yo sabía que este era el verdadero beso de amor.


Kiss of Love

The kiss of love, the most beautiful moment,
When the earth stands still, pulls you into its arms,
And caresses you with the tender magic of feeling,
Which makes your heart soar up through the soft clouds.

Lips lock in a warm, tight embrace of emotion.
Hold me near so I can never leave this dream.
We blend together, two people become one,
And the world becomes a blank expanse of canvas.

The kiss of love, it keeps me trapped in a fantasy,
And it is where I pray to stay forever.
Never release my hand, let me turn and walk away,
Leave this all behind, forget a single moment.

This kiss shows truth, feelings without definition.
Residing in my mind, the scene repeats endlessly.
The moment our lips met, I felt the warmth of your touch,
I knew that this was the true kiss of love.

No comments:

Post a Comment